Вісник № 04. Економічні науки
Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/56993
Переглянути
2 результатів
Результати пошуку
Документ Впровадження елементів антикризового управління із застосуванням платформи блокчейн(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2020) Юр'єва, Ірина Анатоліївна; Фальченко, Олена ОлександрівнаАнтикризове управління із застосуванням платформи блокчейн, інструментарій якого становить підґрунтя ефективного реагування на зміни, що загрожують нормальному функціонуванню підприємства пропонує кардинально новий підхід, який не тільки знижує негативні наслідки кризових явищ але і змінює взаємодію між людьми. Це важливо при впливі зовнішнього середовища на підприємство, хеджуванні ризиків, особливо фінансових, забезпеченні довіри до системи обліку фінансів, яка дозволяє вчасно зробити моніторинг операцій з фінансових результатів . Зацікавленість в прозорих облікових системах стала особливо важливою при появі цифрових платіжних систем, які пропонують суворі вимоги щодо часу підтвердження та безпеки транзакцій. Головною метою впровадження елементів антикризового управління із застосуванням платформи блокчейн є обробка інформації із гарантією безперебійної роботи із заданими параметрами без єдиного центру прийняття рішень, із збереженням конфіденційності інформації щодо розрахунків але із прозорістю та можливістю всебічного аудиту.Документ Застосування провідних інформаційно-комунікаційних технологій на сучасних підприємствах(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2020) Юр'єва, Ірина АнатоліївнаВ статті визначено, що управління комунікацією – управління взаємодіями між людьми, які, у свою чергу, управляють засобами комунікацій в процесі самої комунікації. Зазначено, що як і в будь-якій іншій системі, управління комунікаціями передбачає реалізацію наступного комплексу функції: планування, організація, облік, мотивація і контроль. Зроблено висновок, що управління процесом комунікації - це комплекс впливів на засоби комунікації і співробітників, які здійснюють даний процес за допомогою даних засобів. Створення, впровадження і становлення інформаційних ресурсів на підприємстві здійснюється за такими напрямками: визначення проблем і формулювання інформації, яка необхідна для вирішення даних проблем; визначення необхідних джерел інформації для вирішення проблемних ситуацій; набір засобів для діагностування проблем організації, збір, обробка і аналіз інформації, яка необхідна для вирішення знайдених проблем; розробка і оцінка завдань для керівників різних ланок чи співробітників, які ухвалюють рішення. Задля виживання в конкурентному середовищі необхідно впроваджувати низку заходів із застосуванням інформаційно-комунікаційних технологій щодо інформаційної безпеки, яка в свою чергу усуває ризик виникнення питань фінансово-економічної безпеки.