Вісник № 37
Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/39691
Переглянути
Документ Концептуальні та методологічні засади маркетингу миру в умовах глобалізації(НТУ "ХПІ", 2018) Божкова, Вікторія Вікторівна; Прокопенко, Ольга Володимирівна; Чейн, СамуельСвіт стає все більше відкритим, але й все більше вимогливим до питань безпеки, толерантності, умиротворення. Сучасні процеси глобалізаційних перетворень торкнулись всіх сфер діяльності, і, в першу чергу, маркетингу. Тому сучасним викликом розвитку маркетингу є формування концепції та методології маркетингу миру в умовах глобалізації. Метою дослідження є визначення концептуальних та методологічних засад маркетингу миру в умовах глобалізації. Відповідно до поставленої мети було сформульовано комплекс наступних завдань: - сформулювати визначення маркетингу миру, методології маркетингу миру, концепції та місії маркетингу миру; - окреслити головні завдання маркетингу миру; - деталізувати концепцію та методологію маркетингу миру; - навести приклади реалізації концепції маркетингу миру на практиці; - надати рекомендації щодо розвитку й удосконалення маркетингу миру. В основу вирішення поставленої цілі покладено адаптацію теоретичних положень сучасного маркетингу, а також концепції та метод ології некомерційного маркетингу. Отримані результати дозволяють констатувати формування концептуальних і методологічних засад маркетингу миру в умовах глобалізації.