Вісник № 08
Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/11086
Переглянути
Документ PR в Україні: сучасний стан, проблеми та перспективи розвитку(НТУ "ХПІ", 2011) Кобєлєв, Валерій Миколайович; Гармаш, І. Є.Анотація. В статті розглянуто сучасний стан паблік рилейшнз, проблеми та перспективи розвитку їх в Україні. А також актуальність використання піар-технологій у публічному житті.Документ Економічна оцінка бренду в контексті оцінки вартості бізнесу компанії(НТУ "ХПІ", 2011) Кобєлєв, Валерій Миколайович; Меглій, А. В.Дана стаття присвячена аналізу основних методів оцінки вартості бренду. Визначено наскільки точними, об'єктивними і корисними в контексті управління вартістю компанії є найбільш відомі методи оцінки вартості бренду.Документ Мобільний маркетинг – новий інструментарій маркетолога(НТУ "ХПІ", 2011) Кобєлєв, Валерій Миколайович; Шляхова, К. С.Мобільна реклама набуває дедалі більшої популярності. Розглянуто можливості мобільного маркетингу на прикладах їх використання зарубіжними і українськими виробниками товарів та послуг. На основі цих досліджень висунуто прогнози відносно перспектив його розвитку.Документ Підходи до оцінки економічного потенціалу підприємства(НТУ "ХПІ", 2011) Кобєлєв, Валерій Миколайович; Галич, Ю. А.Здійснено узагальнення, систематизацію існуючих підходів до оцінки економічного потенціалу підприємства та виділення її напрямків за такими основними елементами: об’єкт оцінки, критерій, показник (система), одиниці (шкала) вимірювання, цілі та сама оцінка.