Вісник № 08

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/11086

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 4 з 4
  • Ескіз
    Документ
    PR в Україні: сучасний стан, проблеми та перспективи розвитку
    (НТУ "ХПІ", 2011) Кобєлєв, Валерій Миколайович; Гармаш, І. Є.
    Анотація. В статті розглянуто сучасний стан паблік рилейшнз, проблеми та перспективи розвитку їх в Україні. А також актуальність використання піар-технологій у публічному житті.
  • Ескіз
    Документ
    Підходи до оцінки економічного потенціалу підприємства
    (НТУ "ХПІ", 2011) Кобєлєв, Валерій Миколайович; Галич, Ю. А.
    Здійснено узагальнення, систематизацію існуючих підходів до оцінки економічного потенціалу підприємства та виділення її напрямків за такими основними елементами: об’єкт оцінки, критерій, показник (система), одиниці (шкала) вимірювання, цілі та сама оцінка.
  • Ескіз
    Документ
    Мобільний маркетинг – новий інструментарій маркетолога
    (НТУ "ХПІ", 2011) Кобєлєв, Валерій Миколайович; Шляхова, К. С.
    Мобільна реклама набуває дедалі більшої популярності. Розглянуто можливості мобільного маркетингу на прикладах їх використання зарубіжними і українськими виробниками товарів та послуг. На основі цих досліджень висунуто прогнози відносно перспектив його розвитку.
  • Ескіз
    Документ
    Економічна оцінка бренду в контексті оцінки вартості бізнесу компанії
    (НТУ "ХПІ", 2011) Кобєлєв, Валерій Миколайович; Меглій, А. В.
    Дана стаття присвячена аналізу основних методів оцінки вартості бренду. Визначено наскільки точними, об'єктивними і корисними в контексті управління вартістю компанії є найбільш відомі методи оцінки вартості бренду.