Вісник № 60
Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/20544
Переглянути
3 результатів
Результати пошуку
Документ Шляхи підвищення економічної ефективності підприємства(НТУ "ХПІ", 2015) Кобєлєв, Валерій Миколайович; Мірошніченко, Ірина ЮріївнаНа сучасному етапі основним критерієм успішності підприємства є його ефективність. Розвиток ринкових стосунків підвищує відповідальність і самостійність підприємств усіх форм власності у виробленні управлінських рішень по забезпеченню ефективності їх виробничо-господарської діяльності. Дієвість цих рішень залежить від різноманітних чинників, що знаходяться у різному ступені взаємодії не лише між собою, але і з кінцевими результатами виробництва. Нині практика вимагає розробки цілого комплексу питань, пов’язаних з особливостями вивчення окремих науково-технічних і практичних проблем підвищення ефективності.Документ Ребрендінг як складова управління життєвим циклом бренду(НТУ "ХПІ", 2015) Кобєлєв, Валерій Миколайович; Рижов, Максим СергійовичУ статті розглядаються питання управління життєвим циклом бренду в сучасних економічних умовах. Для управління життєвим циклом бренду в сучасній економіці рекомендується використовувати такі інструменти, як рестайлінг, редизайн, репозиціонування і ребрендинг. Розглянуто сутність ребрендінгу, його види та запропоновано алгоритм підготовки і проведення кампанії ребрендингу. Своєчасне оновлення бренду дозволяє продовжити його життєвий цикл і дає змогу отримати конкурентні переваги підприємствам.Документ Оцінка конкурентоспроможності підприємства та фактори її підвищення(НТУ "ХПІ", 2015) Кобєлєв, Валерій Миколайович; Болтенко, Вікторія ІгорівнаУ статті розглядаються способи оцінки та фактори підвищення конкурентоспроможності підприємств в сучасних економічних умовах. Наголошується, що стійке зростання конкурентоспроможності компаній може бути забезпечено тільки за умови довгострокового, безперервного і поступального вдосконалення всіх детермінант функціонування підприємств. Своєчасне дослідження стану системи конкурентних переваг дозволяє виявити резерви підвищення конкурентоспроможності підприємств. Своєчасне регулювання, оцінка та розробка заходів щодо підвищення конкурентоспроможності підприємства є запорукою його успішного функціонування та фінансової стійкості в майбутньому.