Вісник № 24
Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/38656
Переглянути
Документ Моделирование воздействия эксплуатационных нагрузок на рамы тепловозов: методы, модели, специализированная САПР(НТУ "ХПИ", 2006) Орлов, Е. А.Запропоновано новий метод дослідження впливу експлуатаційних факторів на напружено-деформований стан рам тепловозів. Він полягає у розкладанні навантаження на суму базових силових факторів. Сумарний напружено-деформований стан є суперпозицією напружено-деформованих станів від дії окремих силових факторів. Створено основи спеціалізованої системи комп’ютерного моделювання напружено-деформованого стану рам тепловозів серій 2ТЕ10, 2ТЕ116.