Вісник № 25
Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/9916
Переглянути
4 результатів
Результати пошуку
Документ Моделі взаємодії підприємств в процесі закупівельної діяльності(НТУ "ХПІ", 2012) Письмак, В. О.В статті розглянуто чинники впливу на закупівельну діяльність підприємств, запропоновано побудову моделі закупівельної діяльності, види моделей взаємодії підприємств з постачальниками.Документ Маркетингові дослідження товарних ризиків(НТУ "ХПІ", 2012) Окландер, Т. О.В статті виділені види маркетингових досліджень для ідентифікації товарних ризиків, що виникають в процесі розробки нового чи модифікації існуючого товару та товарних ризиків, що виникають на етапах життєвого циклу товарів. Запропонована система узагальнюючих показників тестування товарів.Документ Напрямки просування продукції на фармацевтичному ринку(НТУ "ХПІ", 2012) Чежія, Я. Г.; Майстро, Руслана ГригорівнаУ статті визначено напрямки просування продукції на фармацевтичному ринку. Розроблено рекомендації з формування стратегії просування продукції фармацевтичного підприємства.Документ Удосконалення маркетингової стратегії на підприємстві ПФ «ГАЛС»(НТУ "ХПІ", 2012) Авраменко, Ю. П.; Сударкіна, Світлана ПетрівнаУ статті розглянуто важливість та необхідність розробки маркетингової стратегії та її удосконалення. Виявлено мету, завдання маркетингу, а також стратегії даного підприємства. Запропоновано відповідні заходи щодо удосконалення існуючої маркетингової стратегії.