Вісник № 25

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/9916

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 4 з 4
  • Ескіз
    Документ
    Моделі взаємодії підприємств в процесі закупівельної діяльності
    (НТУ "ХПІ", 2012) Письмак, В. О.
    В статті розглянуто чинники впливу на закупівельну діяльність підприємств, запропоновано побудову моделі закупівельної діяльності, види моделей взаємодії підприємств з постачальниками.
  • Ескіз
    Документ
    Маркетингові дослідження товарних ризиків
    (НТУ "ХПІ", 2012) Окландер, Т. О.
    В статті виділені види маркетингових досліджень для ідентифікації товарних ризиків, що виникають в процесі розробки нового чи модифікації існуючого товару та товарних ризиків, що виникають на етапах життєвого циклу товарів. Запропонована система узагальнюючих показників тестування товарів.
  • Ескіз
    Документ
    Напрямки просування продукції на фармацевтичному ринку
    (НТУ "ХПІ", 2012) Чежія, Я. Г.; Майстро, Руслана Григорівна
    У статті визначено напрямки просування продукції на фармацевтичному ринку. Розроблено рекомендації з формування стратегії просування продукції фармацевтичного підприємства.
  • Ескіз
    Документ
    Удосконалення маркетингової стратегії на підприємстві ПФ «ГАЛС»
    (НТУ "ХПІ", 2012) Авраменко, Ю. П.; Сударкіна, Світлана Петрівна
    У статті розглянуто важливість та необхідність розробки маркетингової стратегії та її удосконалення. Виявлено мету, завдання маркетингу, а також стратегії даного підприємства. Запропоновано відповідні заходи щодо удосконалення існуючої маркетингової стратегії.