Вісник № 14
Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/6513
Переглянути
Документ Етико-демографічні аспекти соціальної відповідальності бізнесу перед споживачами(НТУ "ХПІ", 2012) Глибовець, В. Л.; Брінцева, О. Г.В статті розглянуто розвиток концепції соціальної відповідальності бізнесу в Україні на прикладі компаній, які виробляють алкогольно-тютюнову продукцію і позиціонують себе, як соціально відповідальні. Увага акцентується на етико-демографічному аспекті соціальної діяльності компаній, наводяться статистичні дані щодо обсягів виготовлення та продажу алкогольних та тютюнових виробів в Україні у 2003 - 2010 рр. та показники смертності населення від дії алкоголю та тютюну у 2003 - 2009 рр. Наведено рекомендації алкогольно-тютюновим компаніям України щодо більш ефективних напрямів реалізації соціальних проектів.