Вісник № 46
Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/13710
Переглянути
Документ Ідентифікація валової торгової націнки як невід'ємної складової валового внутрішнього продукту в системі бухгалтерського обліку(НТУ "ХПІ", 2014) Болух, А. А.В статті розглянуто методологію визначення показника валового внутрішнього продукту, визначено переваги та недоліки методик визначення валового внутрішнього продукту. Запропоновано виділяти валову торгову націнку в системі агрегованих показників системи національних рахунків. Наявність повної та достовірної інформації про функціонування усіх суб'єктів підприємницької діяльності (юридичних та фізичних осіб) дає змогу більш точно визначити показник ВВП. Показник валової доданої вартості відображає ефективність функціонування суб'єктів господарювання країни, тих хто створює реальний продукт. Валова торгова націнка характеризує діяльність підприємств та організацій, які не створюють нового продукту, проте продають товари та послуги за більшою ціною. Комплексний аналіз показника валового внутрішнього продукту за двома основними складовими – ВДВ та ВТН – дозволяє оцінити продуктивність функціонування економіки країни в цілому та спрогнозувати її динаміку у перспективі.