Вісник № 25
Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/37540
Переглянути
Документ Обґрунтування будови і принципу роботи зупинника для ланки керування швидкістю зубчастого диференціала(НТУ "ХПІ", 2018) Малащенко, Володимир Олександрович; Стрілець, Олег Романович; Стрілець, Володимир МиколайовичОбґрунтована будова і принцип роботи зупинника ланки керування швидкістю зубчастого диференціала, який складається з шестеренчастого гідронасоса, трубопроводів, регулювального крана, зворотного крана і ємності для рідини. Всі деталі, у вигляді замкнутої гідросистеми, змонтовані на корпусі шестеренчастого гідронасоса, вал якого з’єднаний через циліндричну зубчасту передачу з ланкою керування швидкістю зубчастого диференціала – сонячним зубчастим колесом, або епіциклом, або водилом. При обертанні ланки керування, шестеренчастий гідронасос приводиться в роботу і перекачує рідину по відкритому колу гідросистеми, коли регулювальний кран відкритий. При закритому регулювальному крані шестеренчастий гідронасос зупинений і при цьому зупинена ланка керування швидкістю. Таким чином, за рахунок зміни швидкості ланки керування плавно змінюється швидкість веденої ланки зубчастого диференціала.