Вісник № 39

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/15137

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Публікація
    Методичні засади розробки класифікації бізнес-процесів
    (НТУ "ХПІ", 2011) Єльнікова, Л. В.; Брінь, Павло Володимирович
    Акцентована увага на перевагах використання процесного підходу. Приведені поняття бізнес-процесів, їх характеристики та проведено аналіз сучасної літератури та приведених у ній існуючих класифікацій. Розробка нової оригінальної класифікації було проведено згідно складових бізнес-процесів та систематизовано у схему. Класифікації бізнес-процесів є одним із перших етапів при використання принципів реінжинірингу бізнес-процесів.
  • Ескіз
    Публікація
    Особливості підвищення конкурентоспоможності продукції шляхом розробки маркетингових комунікацій
    (НТУ "ХПІ", 2011) Кочетова, Тетяна Іванівна; Сафонік, Н. Е.
    В умовах посилення конкуренції, а особливо її нецінових чинників, щоб успішно продавати свій товар нинішньому досвідченому споживачу, фірмам доводиться вирішувати багато непростих задач. У статті розглядаються особливості підвищення конкурентоспроможності товару за рахунок розробки комплексу просування товару. Описана важливість застосування маркетингових комунікацій для інформування, переконання та стимулювання збуту.
  • Ескіз
    Публікація
    Оцінка ефективності інтернет-реклами
    (НТУ "ХПІ", 2011) Ковшик, Валентин Ігорович; Зубкова, Аліна Болеславівна
    В статті розглядаються основні показники ефективності рекламних кампаній в мережі Інтернет та висвітлюються основні проблеми, що виникають у процесі їх розрахунку. Аналізується вплив різноманітних факторів на процес отримання статистичної маркетингової інформації щодо відвідуваності інтернет-ресурсів як основи оцінки ефективності онлайн-реклами. За результатами дослідження пропонується низка заходів, спрямованих на більш повне i точне оцінювання ефективності реклами в сучасних умовах глобальної комп'ютерної мережi.