Вісник № 39

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/15137

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
  • Ескіз
    Публікація
    Особливості підвищення конкурентоспоможності продукції шляхом розробки маркетингових комунікацій
    (НТУ "ХПІ", 2011) Кочетова, Тетяна Іванівна; Сафонік, Н. Е.
    В умовах посилення конкуренції, а особливо її нецінових чинників, щоб успішно продавати свій товар нинішньому досвідченому споживачу, фірмам доводиться вирішувати багато непростих задач. У статті розглядаються особливості підвищення конкурентоспроможності товару за рахунок розробки комплексу просування товару. Описана важливість застосування маркетингових комунікацій для інформування, переконання та стимулювання збуту.