Вісник № 39
Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/15137
Переглянути
1 результатів
Результати пошуку
Публікація Особливості підвищення конкурентоспоможності продукції шляхом розробки маркетингових комунікацій(НТУ "ХПІ", 2011) Кочетова, Тетяна Іванівна; Сафонік, Н. Е.В умовах посилення конкуренції, а особливо її нецінових чинників, щоб успішно продавати свій товар нинішньому досвідченому споживачу, фірмам доводиться вирішувати багато непростих задач. У статті розглядаються особливості підвищення конкурентоспроможності товару за рахунок розробки комплексу просування товару. Описана важливість застосування маркетингових комунікацій для інформування, переконання та стимулювання збуту.