Вісник № 01. Економічні науки
Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/56776
Переглянути
7 результатів
Результати пошуку
Публікація Information and accounting support for investment analysis of business for management decision making in industry 4.0(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2021) Iershova, Natalia Yuriivna; Lynnyk, Olena IvanivnaDirections for the development of information and accounting support for investment analysis of business structures for making management decisions in Industry 4.0 are proposed. The key areas of changes in accounting in Industry 4.0 are defined as follows: expanding the display of the scope of the enterprise in the accounting; formation of approaches to the integration of accounting information for reporting; improving the efficiency of accounting, etc. The opportunities provided by the information and accounting platform for the development of the company's investment activities have been analyzed. Conceptual provisions of management accounting for investment analysis in the context of domestic practice are proposed. A model of information flows generated by an investment project during the entire period of time from the inception of an investment idea and the selection of investment proposals to the moment of evaluating the results of the project has been built. Approaches to the formation and disclosure of accounting information on the implementation of investment projects by companies, as well as methodological approaches to the analytical support of the management decision-making process, have been improved. The elements of the accounting policy for management accounting for the investment process have been clarified. As objects of accounting for investment activities, the actual costs of creating investment activities by their types (material and labor costs, depreciation deductions of fixed assets and intangible assets) and the movement of cash and non-cash funds as expenses in the areas of their expenditure are proposed. A methodological approach to the calculation of cash flows and disclosure of elements of accounting policies for management accounting is proposed. The study emphasizes the need to use special software products that automate the processes of accounting for economic activities and tools for studying the accumulated data from the perspectives that are most relevant for the enterprise.Публікація Особливості інжинірингу як виду професійної діяльності при створенні інноваційного продукту(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2021) Шуба, Ірина Володимирівна; Чайкова, Олена Ігорівна; Сидоренко, Ольга Володимирівна; Тарасенко, Ірина АнатоліївнаУ статті досліджено теоретичні засади інжинірингу та його особливості як виду професійної діяльності, що призводить до створення об’єктів інтелектуальної власності, втілених в інноваційному продукті. Проаналізовано сильні та слабкі сторони України з позиції забезпечення інноваційного процесу в країні. Так, Україна вже багато років стабільно посідає 50-43 місце у рейтингу країн за Глобальним інноваційним індексом, який враховує 80 параметрів в якості критеріїв оцінювання та показує пряму залежність між правами власності та різними аспектами економічного розвитку. Незважаючи на доволі низьку позицію у даному рейтингу, сильними сторонами нашої країни є людський капітал, система освіти, знання та технології. Тому для підвищення економічного рівня та добробуту населення доцільним є використання даного потенціалу, наприклад, наданням інжинірингових послуг, які базуються саме на інтелектуальному та технічному ресурсі компанії. Наразі існує багато видів інжинірингових послуг у світі. В Україні найпоширеними є промисловий інжиніринг, ІТ- інжиніринг, фінансовий інжиніринг. При цьому інжиніринг є поширеним видом міжнародних комерційних операцій, оскільки передбачає надання на основі договору видів інженерно-технічних послуг іноземним замовникам.Публікація Essence of the innovation ecosystem in modern conditions(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2021) Novik, I. O. ; Kurochkina, Marina Yriivna; Peredrii, Andrea Elizabeth Yuriivna; Dyakova, Nataliya NikolaevnaThe article analyzes the economic essence of the innovative ecosystem (IEC), its characteristic features and subjects. The tools used to study the IEC are investigated, namely the theory of networks. The concepts that are related to the creation of an innovative cluster and clustering are analyzed. The attention is accented in the interaction of participants within the ecosystem and in terms of their associations. These participants include small and large business, universities, research institutes, state, investors, enterprises. The main structural units of the IEC (innovative ideas, innovative culture, electronic environment, innovative infrastructure) and their interaction on the basis of network theory were also considered. Double network interactions were considered: scientific and educational networks, scientific-production and educational and business networks. The need for the development of the IEC and an innovative cluster as the most effective catalyst for the global integration and competitiveness of any business structure is proved. The most authoritative scientists from all over the world believe that the territories that innovate clusters are created are becoming progressive leaders of the economic system and scientific development, it is easier to overcome the problems that occur in the external environment, and the budget system is faster replenished by efficiently working network systems. Such regions increase the competitiveness of the national economy. Due to the synergy of the subjects of the IEC and the functioning of innovative clusters, a certain ecosystem is created, which specifies the direction of development of all sectors of the economy. On the territory of our state there is a need for a favorable innovation ecosystem through the development of scientific and educational, scientific-production and educational and business networks. It is also necessary to develop a clustering process, interaction based on "open innovation" and forms of a network system, which in turn affects the competitiveness of the region, industry, specific enterprise or in general.Публікація Ризик-менеджмент, як аспект операційного менеджменту(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2021) Шматько, Наталія Михайлівна; Кармінська-Бєлоброва, Марина ВолодимирівнаУ статті розглянуті поняття ризик менеджменту, основні процеси управління ризиком. Запропоновані процедури процесу управління ризиками. Управління ризиками - це одна з складових загальноорганізаційного процесу виробництва, тому вона повинна бути інтегрована в цей процес, повинна мати свою стратегію, тактику, оперативну реалізацію. При цьому важливо не тільки здійснювати управління ризиками, але і періодично переглядати заходи і засоби такого управління. Будь-яка організація має власні переваги діяльності, направлено пов'язані з ризиком, і на основі цього виявляє ризики. Такі дії називаються системою управління ризиками. Це особливий вид діяльності, спрямований на пом'якшення впливу ризику на результати діяльності підприємства. Виявлені етапи та переваги ризик-менеджменту. На сьогоднішній день аналіз і управління ризиками є дуже доцільним і актуальність питань ризик-менеджменту набуває все більшого значення, саме це необхідно для подальшого коректного і оптимального застосування ризик-менеджменту в основних бізнес процесах підприємства, на основі яких формується основний прибуток підприємств, що використовують процеси аналізу та управління ризиками. У статті доведено, що ризик-менеджмент являє собою систему управління ризиком та включає в себе стратегію і тактику управління.Публікація Інтернет-маркетинг як сучасний інструмент маркетингової комунікаційної політики підприємства(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2021) Кітченко, Олена Миколаївна; Коваль, Ірина ГригорівнаУ статті розглядаються питання пов’язані з необхідністю використання маркетингових комунікацій для донесення до свідомості цільової аудиторії переваг використання продуктів чи послуг підприємства. Встановлено, що на сьогодні одним з найефективніших способів збільшення продажів та завоювання певної частки ринку є використання можливостей Інтернет площини. На сьогодні використання інструментів Інтернет-маркетингу є одним з пріоритетних напрямів діяльності будь якого підприємства. Проаналізовано визначення поняття Інтернет-маркетинг, та встановлено що його можна поділити на три смислові частини. Досліджено питання про співвідношення сфер традиційного маркетингу і Інтернет-маркетингу. Визначено, що Інтернет є допоміжним, але не основним інструментом під час здійснення маркетингової комунікаційної політики. Для більш детального вивчення питання про співвідношення традиційного маркетингу і Інтернет-маркетингу розглянуті нові можливості Інтернет-маркетингу з позиції комплексу маркетингу 4Р. За кожним з елементів комплексу маркетингу проведено аналіз і встановлено, що під продуктом в Інтернет-маркетингу розуміють ті ж товари і послуги, які поширюються офлайн, але при цьому, Інтернет-маркетинг надає широкі можливості для кастомізації споживачів.Публікація Стратегія маркетингу логістичних послуг у підприємницькій діяльності: ціноутворення та політика розподілу(Національний технічний інститут "Харківський політехнічний інститут", 2021) Перерва, Петро Григорович; Кобєлєва, Тетяна Олександрівна; Косенко, Андрій Васильович; Косенко, Олександра Петрівна; Ткачова, Надія ПетрівнаВ статті доведено, що маркетингова логістика – це планування, оперативне управління та контроль фізичних потоків матеріалів і готових продуктів, починаючи з місць виникнення потоків вихідної сировини, комплектуючих деталей і т. п. і закінчуючи доведенням кінцевих продуктів до споживачів, з метою найбільш ефективного задоволення їх запитів.Публікація Інноваційні моделі управління персоналом в міжнародному бізнесі(Національний технічний інститут "Харківський політехнічний інститут", 2020) Перерва, Петро Григорович; Максименко, Яна Анатоліївна; Сокол, Катерина Михайлівна; Гарник, Людмила Петрівна; Климова, Світлана ОлегівнаУ статті розглянуті питання виявлення і обґрунтування факторів, які визначають місткість, структуру і основні сегменти ринку праці в міжнародному бізнесі. Запропоновані моделі управління персоналом в міжнародному бізнесі включають в себе ряд послідовних етапів, алгоритм виконання яких дозволяє отримати в достатній мірі обґрунтовані результати.