Вісник № 64
Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/13866
Переглянути
Документ До питання про причини низької інноваційної активності українських підприємств та шляхи її подолання(НТУ "ХПІ", 2014) Попадинець, Олена Василівна; Глазирін, Р. Л.Розглядаються причини та прояви низької інноваційної активності вітчизняної економіки у цілому та українських підприємств. Наводяться результати міжнародних економічних рейтингів та статистичні данні, що засвідчують існування серйозних проблем щодо інноваційності підприємств України. Аналізуються можливі шляхи подолання низької інноваційної активності вітчизняних виробників.Документ Маркетинговий напрям в товарно- інноваційній політиці(НТУ "ХПІ", 2014) Сударкіна, Світлана Петрівна; Федченко, В. І.Розглядається роль маркетингової складової в товарно-інноваційній політиці підприємства. Встановлення зв’язку складових комплексу маркетингу з етапами створення товару. Аналіз показників конкурентоспроможності. Приведено приклад впровадження інноваційного товару на підприємстві. Побудована матриця «ціна-якість» для систем контролю «Naviland AT-01-UA» підприємства ДНВП «Об’єднання Комунар» та товарів-конкурентів. Оцінка конкурентної позиції даного товару.