Вісник № 64
Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/13866
Переглянути
Публікація Власні торгові марки в роздрібній торгівлі(НТУ "ХПІ", 2014) Удянська, Галина Михайлівна; Чернобровкіна, Світлана ВіталіївнаВ статті проаналізовано загальні тенденції розвитку власних торговельних марок українських роздрібних мереж, визначено, що розробка і виведення на ринок приватних марок представляється найбільш економічним рішенням у сучасних умовах. Перелічено українські торговельні мережі, їх власні торгові марки, а також надано частку продукції ВТМ у валовому доході мережі. Визначено переваги та недоліки виробництва private label для виробника.Публікація Методичні положення встановлення нижньої межі ціни інтелектуальної технології(НТУ ХПІ", 2014) Косенко, Олександра ПетрівнаРозроблено пропозиції щодо визначення мінімального рівня ціни на об’єкти інтелектуальної власності. Ці ціни можуть бути використані як фінальна позиція при проведенні перемовин між розробником (продавцем і потенційним споживачем інтелектуальних технологій на предмет здійснення технологічного трансферу (комерціалізації технологій).Публікація Формування іміджу підпиємства як фактору його конкурентоспроможності(НТУ "ХПІ", 2014) Мірошник, Марія Володимирівна; Чернобровкіна, Світлана Віталіївна; Журавльова, М. О.В статті проаналізовано загальні тенденції формування іміджу підприємства , визначено, що імідж підприємства є сукупністю бажаного, реального та необхідного іміджу. Розроблена Канва цінності продукту / послуги, яка допомагає проектувати, тестувати і формувати пропоновану споживачам цінність більш структурованим і продуманим методами. За результатами досліджень побудована "зірка" відповідності окремих показників іміджу ціннісній орієнтації споживачів.