Вісник № 64

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/13866

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
  • Ескіз
    Документ
    Маркетинговий напрям в товарно- інноваційній політиці
    (НТУ "ХПІ", 2014) Сударкіна, Світлана Петрівна; Федченко, В. І.
    Розглядається роль маркетингової складової в товарно-інноваційній політиці підприємства. Встановлення зв’язку складових комплексу маркетингу з етапами створення товару. Аналіз показників конкурентоспроможності. Приведено приклад впровадження інноваційного товару на підприємстві. Побудована матриця «ціна-якість» для систем контролю «Naviland AT-01-UA» підприємства ДНВП «Об’єднання Комунар» та товарів-конкурентів. Оцінка конкурентної позиції даного товару.