Вісник № 64
Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/13866
Переглянути
2 результатів
Результати пошуку
Документ Маркетинговий напрям в товарно- інноваційній політиці(НТУ "ХПІ", 2014) Сударкіна, Світлана Петрівна; Федченко, В. І.Розглядається роль маркетингової складової в товарно-інноваційній політиці підприємства. Встановлення зв’язку складових комплексу маркетингу з етапами створення товару. Аналіз показників конкурентоспроможності. Приведено приклад впровадження інноваційного товару на підприємстві. Побудована матриця «ціна-якість» для систем контролю «Naviland AT-01-UA» підприємства ДНВП «Об’єднання Комунар» та товарів-конкурентів. Оцінка конкурентної позиції даного товару.Документ До питання про причини низької інноваційної активності українських підприємств та шляхи її подолання(НТУ "ХПІ", 2014) Попадинець, Олена Василівна; Глазирін, Р. Л.Розглядаються причини та прояви низької інноваційної активності вітчизняної економіки у цілому та українських підприємств. Наводяться результати міжнародних економічних рейтингів та статистичні данні, що засвідчують існування серйозних проблем щодо інноваційності підприємств України. Аналізуються можливі шляхи подолання низької інноваційної активності вітчизняних виробників.