Вісник № 64
Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/13866
Переглянути
2 результатів
Результати пошуку
Документ Особливості сучасної економічної кризи та її вплив на стратегічний розвиток підприємства(НТУ "ХПІ", 2014) Винокурова, О. І.Досліджено сутність поняття кризи, її основні характеристики, ознаки та властивості. Визначено вплив сучасних криз на стратегічний розвиток підприємств. Запропоновано застосовувати апарат антикризового управління з метою попередження, подолання та ліквідації наслідків криз та кризових явищ на підприємстві. Обґрунтовано доцільність застосування адаптивного виду реструктуризації як ефективний засіб антикризових перетворень підприємств.Публікація Формування іміджу підпиємства як фактору його конкурентоспроможності(НТУ "ХПІ", 2014) Мірошник, Марія Володимирівна; Чернобровкіна, Світлана Віталіївна; Журавльова, М. О.В статті проаналізовано загальні тенденції формування іміджу підприємства , визначено, що імідж підприємства є сукупністю бажаного, реального та необхідного іміджу. Розроблена Канва цінності продукту / послуги, яка допомагає проектувати, тестувати і формувати пропоновану споживачам цінність більш структурованим і продуманим методами. За результатами досліджень побудована "зірка" відповідності окремих показників іміджу ціннісній орієнтації споживачів.