Вісник № 11
Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/6510
Переглянути
Документ Використання маркетингових інструментів для просування нового товару на ринок(НТУ "ХПІ", 2012) Гапоненко, Ольга Євгенівна; Чубченко, Г. В.В статті розглядається проблема виведення та просування нового товару на ринок за допомогою маркетингових інструментів. Досліджений механізм просування нового товару, наведені етапи комерціалізації товару та засоби реклами, що спрощують процес просування продукції для кінцевого споживача.Документ Особливості партнерських відносин як елементу маркетингових досліджень діяльності підприємства(НТУ "ХПІ", 2012) Гапоненко, Ольга ЄвгенівнаУ статті виявлено суб’єктів партнерських відносин підприємства та визначено їх вплив на розвиток підприємства. Розкрито роль маркетингових досліджень у сучасному бізнесі.