Вісник № 11
Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/6510
Переглянути
2 результатів
Результати пошуку
Документ Оцінювання видів діяльності підприємства у перспективі за складовими критерію стратегічної привабливості(НТУ "ХПІ", 2012) Касатонова, І. А.У зв’язку з тим, що перспективне оцінювання не оперує кількісними показниками діяльності підприємства, розглянута можливість здійснення такого оцінювання за допомогою методів екстраполяції та бальної оцінки. Запропоновано перелік специфічних факторів, які впливають на складові критерію стратегічної привабливості видів бізнесу та сформовано кількісні показники оцінювання цих факторів.Документ Особливості партнерських відносин як елементу маркетингових досліджень діяльності підприємства(НТУ "ХПІ", 2012) Гапоненко, Ольга ЄвгенівнаУ статті виявлено суб’єктів партнерських відносин підприємства та визначено їх вплив на розвиток підприємства. Розкрито роль маркетингових досліджень у сучасному бізнесі.