Вісник № 34

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/9474

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 4 з 4
  • Ескіз
    Документ
    Маркетингове обгрунтування бізнес-плану підприємства
    (НТУ "ХПІ", 2014) Прохорова, Т. П.; Притиченко, Т. І.
    У статті розглянуті існуючі методики розробки бізнес-плану. Викладений методичний підхід до маркетингового обгрунтування бізнес-плану.
  • Ескіз
    Публікація
    Особливості використання цифрового маркетингу в сучасних умовах
    (НТУ "ХПІ", 2014) Косенко, Олександра Петрівна; Грабовенко, Є. В.; Плотніков, Ф. М.
    В статті розглянуті основні переваги і недоліки використання цифрового маркетингу, як нової маркетингової технології. Виявлені особливості даної технології. Подано рекомендації щодо застосування цифрового маркетингу.
  • Ескіз
    Документ
    Сувенірна продукція як один із важливіших засобів реклами для компанії
    (НТУ "ХПІ", 2014) Кобєлєв, Валерій Миколайович; Дятлова, Д. С.
    У статті розглядається термін « рекламний сувенір » з точки зору його маркетингових можливостей. Приводиться п’ять його трактувань, які досліджували автори у цій галузі. Визначено, яку роль відіграє сувенірна продукція у сучасному світі для компаній. Пропонується ряд правил, яких треба дотримуватися фірмі, щоб використання сувенірної продукції було ефективним для її розвитку.
  • Ескіз
    Документ
    Критический анализ комплекса марктетинга
    (НТУ "ХПИ", 2014) Аннаев, А. А.; Мазенков, О. В.
    Статья содержит анализ основных направлений развития концепции комплекса маркетинга. Выявлены наиболее существенные недостатки, характерные для каждого из направлений. Показано, что предпочтительной базовой формой комплекса маркетинга является его классический вариант 4 P. При этом рекомендуется адаптировать комплекс маркетинга к специфике фирмы и отрасли.