2023 № 11 Енергозбереження. Енергетика. Енергоаудит

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/77318

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Дослідження інноваційних змін в розвитку електронного бізнесу
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Шаульська, Лариса Володимирівна; Кобєлєва, Тетяна Олександрівна; Перерва, Петро Григорович
    В статті проведено наукове дослідження існуючих підходів та до трактування терміну «електронний бізнес» та близьких до нього понять «електронна комерція», «інтернет-торгівля». Запропоновано уточнення цих понять з позицій сучасного стану розвитку електронного бізнесу в світі в цілому і в Україні зокрема. Доведено, що електронний бізнес визначається як вид особливого підприємництва, що здійснюється з використанням інформаційних технологій для ефективного перетворення комерційних зв’язків даного підприємства зі своїми стейкхолдерами з метою покращення ефективності ведення бізнес-діяльності та розвитку бізнес-процесів різних видів. Сформовано сучасну структуру електронного бізнесу, яка включає в себе характерні для сьогодення складові, кожна з яких в певній мірі відтворює певні етапи розвитку електронного бізнесу. Визначено та обґрунтовано три основні етапи еволюції розвитку електронного бізнесу та його технологій. На першому етапі розвитку електронного бізнесу підприємства він повністю інтегрується інтернет-торгівлею, тим самим надаючи можливість інтерактивної взаємодії з споживачами. На другому етапі свого розвитку електронний бізнес інтегрує свої веб-сервери та внутрішні бізнес-системи для впровадження служб та послуг електронної комерції. У системах електронного бізнесу третього етапу розвитку фокус зміщується з постачальника на споживача. Запропонована структура стадій розвитку електронного бізнесу з моменту його започаткування до сучасності в повній мірі відтворює еволюцію цього виду бізнесу.
  • Ескіз
    Документ
    Особливості інноваційно-інвестиційного розвитку підприємств в аграрному секторі
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Волик, Сергій Володимирович
    Наявність в аграрній сфері нині достатньої кількості різних форм власності та форм господарювання ускладнює механізм фінансового вкладення у підприємства відповідного профілю. Це також впливає на інвестиційні процеси в аграрному секторі. Стимулювання інвестицій у аграрний сектор надає вирішальний вплив як сільське господарство, а й у розвиток економіки загалом. В аграрній політиці України, як і в аграрній політиці розвинутих країн, підвищення інвестиційної привабливості є одним із пріоритетів. Звичайно, без інвестицій неможливий економічний розвиток. З цього погляду питання формування механізму фінансування сталого розвитку сільського господарства залишається актуальним. В даний час зростання інвестицій є однією з основних умов задоволення попиту на високі технології, що визначається необхідністю інтенсивного розвитку сільського господарства. Низька інвестиційна активність у минулі роки, масштаби інвестицій в основний капітал сільського господарства не відповідають реальним потребам оновлення та модернізації виробництва. Тому найбільш актуальним завданням розвитку аграрної галузі стає формування сприятливого інвестиційного клімату та активізація інвестиційної діяльності всіх господарюючих суб'єктів. Це можливо головним чином на основі підвищення інвестиційної активності за одночасного зростання ефективності інвестування, особливо інноваційного, що дуже важливо в умовах обмеженості ресурсів, необхідних для раціонального фінансування розвитку аграрного виробництва. Інвестиції підвищують продуктивність виробництва, збільшують доступність продуктів харчування на ринку та допомагають зберігати ціни на низькому рівні, роблячи продовольство більш доступним для сільського та міського споживача. Також інвестиції у сільське господарство зменшують уразливість продовольчих постачань від шоків, сприяючи стабільності споживання. Сприятливий інвестиційний клімат допомагає мобілізувати капітал, навички, технології та проміжні ресурси, які дозволяють фірмам розширюватися, що допомагає спрямовувати ресурси на більше продуктивне використання.