Вісник № 27
Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/43628
Переглянути
Документ Математичне моделювання вентильно-індукторного електроприводу для маневрового тепловозу(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Маслій, Артем Сергійович; Карпенко, Надія Петрівна; Туренко, Олександр Геннадійович; Сафронов, Олег Едуардович; Головко, Петро АнатолійовичДана стаття присвячена дослідженню відносно нового типу електродвигуна: вентильно-індукторного на маневровому тепловозі. Даний двигун відноситься до класу синхронних реактивних машин з вентильним керуванням. На основі рівнянь Лагранжа була описана математична модель даного електромеханічного перетворювача, а також проводився комплекс цифрових експериментів з метою визначення залежностей між потокозчепленням фаз двигуна і їх похідними. За результатами аналізу магнітного поля методом кінцевих елементів були визначені значення потокозчеплення фаз вентильно-індукторного двигуна і значення електромагнітного моменту. За допомогою програмного середовища FEMM були отримані тривимірні поверхні, що показують залежність потокозчеплення фази та електромагнітного моменту від магніторушійної сили та кута повороту ротора, які в подальшому використані в імітаційній моделі вентильно-індукторного двигуна в середовищі Matlab. Проведено ідентифікацію параметрів двигуна ДВІ-165 та отримано його математичну модель на основі рівнянь Лагранжа ІІ роду. У результаті моделювання отримані осцилограми прямого пуску, а саме моменту, струму та швидкості з обмеженням струму на рівні 600А.