Вісник № 29
Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/32252
Переглянути
Документ Автоматизоване вилучення рекламних текстів з контенту(НТУ "ХПІ", 2017) Бабкова, Надія Вікторівна; Колодна, Лілія МихайлівнаУ статті було проаналізовано особливості кожного з функціональних стилів та визначено характерні риси рекламних текстів. Було визначено основні образні та стильові засоби, синтаксичні конструкції, що є найбільш характерними для рекламного тексту, та лексику, яка є найбільш вживаною у рекламі. Описано особливості структури рекламного тексту та на основі його аналізу у системі функціональних стилів та його особливостей на усіх мовних рівнях, виокремивши його найважливіші риси, створено алгоритм для визначення рекламного стилю тексту, який може бути використаний для блокування та очищення контенту веб-сайтів від рекламних пропозицій різноманітних компаній.