Вісник № 18
Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/16498
Переглянути
Документ Раціональні швидкісні режими руху приміського електропоїзду з асинхронними тяговими двигунами(НТУ "ХПІ", 2015) Любарський, Борис ГригоровичНа поточний момент при розробці та експлуатації нових типів електропоїздів виникає питання щодо визначення їх раціональних швидкісних режимів руху. В роботі розглядається методика, що дозволяє визначити раціональну максимальну швидкість руху електропоїзду на підставі комплексного критерію ефективності. Зазначається, що для розглянутого в роботі приміського електропоїзду з тяговим електроприводом на основі асинхронного тягового двигуна збільшення максимальної швидкості руху приводить не тільки до збільшення середньої швидкості руху електропоїзда, але і до зменшення витрати енергії на 3,75%, що обумовлене роботою приводу в режимах з великим значенням ККД.