Публікації співробітників (НТБ НТУ "ХПІ")
Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/976
Переглянути
3 результатів
Результати пошуку
Публікація Безпека, як одна з найважливіших складових системи цифрових компетентностей в умовах воєнного часу(2022) Главчева, Юлія Миколаївна; Одноволикова, Олена Василівна; Новосьолова, Світлана ЮріївнаМетою доповіді є – визначити місце безпекових навичок в системі цифрових компетентностей та роль бібліотеки університету у їх формуванні у користувачів. Оволодіння безпековими навичками роботи з інформацією дозволить користувачам нівелювати та контролювати негативний вплив зовнішніх інформаційних факторів. Проаналізовано практичний досвід та рекомендації міжнародних та національних експертів у цьому напрямі. Проведено моніторинг рівня їх виконання бібліотекою на даному етапі. Визначено, що для якісного та цілісного формування у користувачів безпекових навичок роботи з інформацією, слід розширити перелік робіт та тем за напрямом для популяризації та навчання.Публікація Особливості соціалізації здобувачів освіти з особливими потребами у сучасному українському суспільстві(Тернопільський національний педагогічний університет ім. Володимира Гнатюка, 2022) Новосьолова, Світлана Юріївна; Главчева, Юлія МиколаївнаПублікація Забезпечення безбар'єрного середовища в академічній установі: бібліотечна складова(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2022) Одноволикова, Олена Василівна; Новосьолова, Світлана Юріївна; Главчева, Юлія МиколаївнаЗабезпечення належних і сприятливих умов під час освітнього процесу для здобувачів з особливими освітніми потребами (ООП) нині є надзвичайно актуальним питанням для більшості закладів вищої освіти. У статті проведено аналіз поточної ситуації та визначено бібліотечну складову з забезпечення безбар’єрного середовища для здобувачів освіти з особливими освітніми потребами. Однією з важливих складових безбар’єрного середовища закладу вищої освіти має бути безперешкодний доступ здобувачів з ООП до освітніх інформаційних ресурсів. Тому саме цю складову має можливість та повинна забезпечувати бібліотека закладу вищої освіти.