Вісник № 29
Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/39194
Переглянути
2 результатів
Результати пошуку
Документ Сучасний стан та перспективи розвитку рухомих засобів технічного обслуговування і ремонту автомобільної та бронетанкової техніки(НТУ "ХПІ", 2018) Русіло, Петро Олександрович; Костюк, Володимир Володимирович; Калінін, Олександр Марковійович; Варванець, Юрій ВікторовичУ статті розглядається сучасний стан і перспективи розвитку рухомих засобів технічного обслуговування і ремонту за номенклатурою автомобільної і бронетанкової техніки, які прийняті на озброєння армій провідних країн світу і Збройних Сил України. Аналіз сучасних тенденцій розвитку рухомих засобів технічного обслуговування і ремонту свідчить про створення нових зразків рухомих майстерень універсального призначення. Автори викладають своє бачення технічного обрису і основні технічні вимоги щодо побудови рухомої майстерні універсального призначення з технічного обслуговування і ремонту зразків автомобільної та бронетанкової техніки з високим ступенем їхньої уніфікації щодо базових шасі і кузовів-фургонів-контейнерів. Штатний склад комплекту виробничого і технологічного обладнання рухомої майстерні універсального призначення пропонується доповнити устаткуванням для евакуації і транспортування несправної (пошкодженою) військової колісної техніки способом напівзавантаженням.Документ Підвищення рівня надійності кріплення військової колісної техніки на залізничній платформі(НТУ "ХПІ", 2018) Костюк, Володимир Володимирович; Русіло, Петро Олександрович; Варванець, Юрій Вікторович; Калінін, Олександр МарковійовичУ статті розглянуто способи та пристосування для кріплення військової колісної техніки під час транспортування залізничним транспортом, яка встановлена горизонтально на залізничній платформі. Наведені характеристики способів кріплення машин, особливості застосування пристосувань для кріплення та їхні недоліки. Розглянуто чинники, що викликають виникнення різних за величиною і напрямком інерційних сил, які негативно впливають на надійність кріплення військової техніки на залізничній платформі. Авторами запропонована конструкція тросової табельної розтяжки багаторазового використання, яка обладнана натяжними силовими гвинтами для створення натягу тросової табельної розтяжки типу талреп "кільце-кільце". До талрепу кріпиться трос із затисками для фіксації потрібної довжини, крюк із зчіпною петлею, яка закріплюється за ув’язочні пристрої на залізничній платформію Зчіпна жорстка петля закріплюється за буксирні гаки військової колісної техніки і з’єднана зі силовим натяжним гвинтом, контргайкою і пластинчастою стопорную шайбою, які запобігають саморозкручуванню натяжного силового гвинта і послабленню натягу тросів табельної розтяжки.