Вісник № 05
Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/33597
Переглянути
4 результатів
Результати пошуку
Документ Определение нагруженности гусеничного звена(НТУ "ХПИ", 2017) Сергиенко, Николай Егорович; Медведева, Алла Васильевна; Сергиенко, Антон НиколаевичГусеничная лента с металлическим звеном (траком) и открытым шарниром широко используется на тракторах. Важно при высоких показателях износостойкости обеспечить и высокое сопротивление разрушению, зависящее от состояния, условий работы и напряжений в элементах трака, шарнира. В качестве основы исследований привлекаются результаты анализа выполненных экспериментов, расчета напряженно-деформированного состояния при помощи метода конечных элементов с учетом теплового состояния. В статье предложено развитие общего подхода к рациональному проектированию конструкции трака гусеницы трактора.Документ Обґрунтування розміщення кінематичного розриву в безступеневій гідрооб'ємно-механічній трансмісії колісного трактора(НТУ "ХПІ", 2017) Самородов, Вадим Борисович; Мітцель, Микола Олександрович; Пелипенко, Євген СергійовичВ роботі проведено аналіз існуючих та перспективних схемних рішень розміщення кінематичного розриву для двопотокових безступеневих гідрооб'ємно-механічних трансмісій колісних тракторів тягового класу 4–5 т. Теоретично визначено перепад робочого тиску в гідрооб'ємній передачі та кутові швидкості валів гідронасосу та гідромотору при екстреному гальмуванні. Виконано порівняльний аналіз результатів для випадку гальмування трактора з максимальної швидкості та під час виконання технологічної операції. Розглянуто можливі конструктивні прийому реалізації кінематичного розриву для безступеневих трансмісій колісних тракторів типу ХТЗ.Документ Теоретичне дослідження процесу розгону колісного трактора з безступінчастою гідрооб'ємно-механічною трансмісією при оранці(НТУ "ХПІ", 2017) Кожушко, Андрій Павлович; Агапов, Олег МиколайовичВ роботі наведено підхід для формування раціональної зміни параметрів регулювання гідромашин гідрооб’ємної передачі для колісних тракторів, що оснащені безступінчастою гідрооб’ємно-механічною трансмісією, в умовах виконання технологічної операції оранка. Проведено теоретичне дослідження процесу розгону колісного трактора, в складі машинно-тракторного агрегату, при виконанні операції оранка. Виконано порівняльний аналіз застосування лінійної та раціональної зміни параметрів регулювання гідромашин гідрооб’ємної передачі та, відповідно, визначено зміну таких показників машинно-тракторного агрегату, як витрати палива та продуктивності.Документ Методика розрахунку динамічних навантажень, які діють на колеса тракторного потягу. Рівняння руху тракторного потягу(НТУ "ХПІ", 2017) Агапов, Олег Миколайович; Краснокутський, Володимир Миколайович; Павлій, Ніна Володимирівна; Галуцьких, Анатолій ДаниловичЗапропонована динамічна модель для розрахунку пов'язаних вертикальних, продовжно-кутових коливань тракторного потягу в складі трактора та напівпричепа, а також крутних коливань коліс, трансмісії та двигуна, яка дозволити провести розрахунок навантажень та крутних моментів, які діють на колеса трактора та на півпричепа, прогинань ресор та навантажень у з'єднанні трактора з напівпричепом. Складене рівняння руху тракторного потягу використовується в розрахунку динамічних навантажень та крутних моментів, які діють на колеса тракторного потягу в складі трактора та напівпричепа під час його руху по горизонтальному грунту.