Вісник № 12
Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/6511
Переглянути
3 результатів
Результати пошуку
Документ Формування інноваційного портфелю підприємств на базі маркетингових досліджень(НТУ "ХПІ", 2012) Гапоненко, Ольга Євгенівна; Чубченко, Г. В.В статті розглядається сутність та зміст поняття інноваційного портфелю, наведені критерії та принципи реалізації маркетингових досліджень на підприємстві для успішного функціонування портфелю інновацій.Документ Розвиток високотехнологічного підприємництва в країнах ЄС(НТУ "ХПІ", 2012) Данько, Тарас ВолодимировичМетою статті є аналіз поточного стану розвитку високотехнологічного підприємництва в країнах ЄС. Уточнено перелік провідних інноваційних країн ЄС, до яких віднесено Швецію, Фінляндію та Данію. Проаналізовано стан інноваційних систем цих країн та визначено їх особливості, які сприяють розвитку високотехнологічного підприємництва.Документ Дослідження впливу інноваційної складової на стан конкурентоспроможності підприємства(НТУ "ХПІ", 2012) Алексєєва, Т. І.У статті розглянуто особливості впливу інноваційної складової на стан конкурентоспроможності підприємства та обґрунтована необхідність зваженої політики щодо підвищення ролі інновацій у подальшому розвитку підприємства.