Вісник № 18
Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/42720
Переглянути
Документ Дослідження модернізованого електроприводу електровоза ВЛ-80(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Озулу, Антон Борисович; Красільніков, Олександр Олександрович; Бочевар, Олександр ГеоргійовичЕлектровози ВЛ-80 працюють в транспортній системі України з1979 року. В електровозах цієї серії використовуються тягові двигуни постійного струму послідовного збудження, та реостатно-контактна система регулювання швидкості. Електрооб-ладнання електровоза морально застаріле, а система регулювання не є енергоефективною. Проблема безколекторного тягового привода вже вирішена науковими школами вітчизняних вчених. Сучасні підходи до якості та швидкості перевезень потребують необхідність використання асинхронних двигунів в якості тягових разом з перетворювачами частоти.Багато що зроблено по технічному переоснащенню залізниць на основі електрифікації, автоматики, телемеханіки, комплексної механізації, обчислювальної і мікропроцесорної техніки. Переоснащуються також і локомотиви з використанням більш економічних та більш надійних електричних приводів.