Вісник № 49
Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/39816
Переглянути
2 результатів
Результати пошуку
Документ Визначення основних техніко-економічних показників машинно-тракторного агрегату на базі колісного трактора з двопотоковою гідрооб’ємно-механічною трансмісією(НТУ "ХПІ", 2018) Самородов, Вадим Борисович; Гриненко, Геннадій ГеннадійовичПредставлені результати реалізації математичної моделі машинно-тракторного агрегату (МТА) з безступінчастою двопотоковою гідрооб’ємно-механічною трансмісією (ГОМТ), що ґрунтується на трансмісійному матричному аналізі при визначенні параметрів ГОМТ-1С розробки НТУ «ХПІ» і АО «ХТЗ» та основних техніко-економічних показників (ТЕП) роботи трактора ХТЗ-242К на оранці. Проаналізовано взаємозв'язок режимів роботи трактора, крюкового навантаження, дійсної швидкості руху, буксування трактора з основними ТЕП - продуктивністю, ефективним коефіцієнтом корисної дії (ККД) і погектарною витратою палива.Документ Теоретичний аналіз основних тягових показників вантажного автомобіля з двопотоковою гідрооб’ємно-механічною трансмісією(НТУ "ХПІ", 2018) Самородов, Вадим Борисович; Гармаш, Дмитро ОлександровичПідвищення технічних показників завжди мало пріоритетний характер на всіх етапах розвитку автомобіле- і тракторобудування. В представленній статті піде мова про теоретичне обгрунтування використання гідрооб’ємно-механічної трансмісії. В якості об’єкта дослідження були використані двопотокова ГОМТ №1, розроблена кафедрою «Автомобіле- і тракторобудування» НТУ «ХПІ», та автомобіль КрАЗ 6233М