Вісник № 62

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/29022

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Публікація
    Стратегічне управління виробничим потенціалом і підвищення конкурентоспроможності підприємства
    (НТУ "ХПІ", 2010) Коциски, Дьордь; Перерва, Петро Григорович; Косенко, Олександра Петрівна
    В статті розглянуто закономірності формування виробничого потенціалу виробничої системи та запропоновано методику його визначення. В якості основного чинника, який формує й визначає виробничий потенціал системи запропоновано взяти рівень її конкурентоспроможності та ринкові характеристики товарів.
  • Ескіз
    Документ
    Маркетинговые коммуникации как инструмент инновационной стратегии предприятия
    (НТУ "ХПИ", 2010) Перерва, Петр Григорьевич; Синтаи, И.
    В статье рассмотрена сущность и классификация маркетинговых коммуникаций. Разработаны предложения по использованию коммуникационной политики промышленного предприятия для достижения рыночного успеха новой продукции.