Вісник № 62
Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/29022
Переглянути
2 результатів
Результати пошуку
Публікація Стратегічне управління виробничим потенціалом і підвищення конкурентоспроможності підприємства(НТУ "ХПІ", 2010) Коциски, Дьордь; Перерва, Петро Григорович; Косенко, Олександра ПетрівнаВ статті розглянуто закономірності формування виробничого потенціалу виробничої системи та запропоновано методику його визначення. В якості основного чинника, який формує й визначає виробничий потенціал системи запропоновано взяти рівень її конкурентоспроможності та ринкові характеристики товарів.Документ Маркетинговые коммуникации как инструмент инновационной стратегии предприятия(НТУ "ХПИ", 2010) Перерва, Петр Григорьевич; Синтаи, И.В статье рассмотрена сущность и классификация маркетинговых коммуникаций. Разработаны предложения по использованию коммуникационной политики промышленного предприятия для достижения рыночного успеха новой продукции.