05.22.02 "Автомобілі та трактори"
Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/20965
Переглянути
Документ Вибір і обґрунтування температурних режимів роботи гідрооб'ємно-механічної трансмісії колісного трактора(НТУ "ХПІ", 2018) Шевцов, Вадим МихайловичДисертація на здобуття наукового ступеня кандидата технічних наук за спеціальністю 05.22.02 – автомобілі та трактори. – Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", Харків, 2018 р. Дисертацію присвячено підвищенню ефективності використання тракторів з ГОМТ за рахунок визначення впливу температурних режимів роботи ГОП на показники роботи трансмісії, обґрунтуванню параметрів системи охолодження гідрооб'ємної передачі. Проведено аналіз щодо впливу температури робочої рідини на роботу гідросистеми та підходів щодо визначення температурних режимів роботи гідрооб'ємної передачі. Складена розширена матрична математична модель, яка відрізняється урахуванням, окрім кінематичних та силових, температурних режимів роботи ГОП в складі ГОМТ трактора та дозволяє визначити перепад температури робочої рідини на різних ланках гідросистеми в залежності від режимів роботи. Проведені експериментальні дослідження підтвердили адекватність складеної математичної моделі. Проаналізовано характер зміни температури робочої рідини в ГОП на робочих та транспортних передачах. Виявлено залежність загального ККД трансмісії на кожній передачі від температурних режимів роботи ГОП в її складі та сформовані рекомендації щодо методології вибору системи охолодження.Документ Вибір і обґрунтування температурних режимів роботи гідрооб'ємно-механічної трансмісії колісного трактора(НТУ "ХПІ", 2018) Шевцов, Вадим МихайловичДисертація на здобуття наукового ступеня кандидата технічних наук за спеціальністю 05.22.02 – автомобілі та трактори. – Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", Харків, 2018 р. Дисертацію присвячено підвищенню ефективності використання тракторів з ГОМТ за рахунок визначення впливу температурних режимів роботи ГОП на показники роботи трансмісії, обґрунтуванню параметрів системи охолодження гідрооб'ємної передачі. Проведено аналіз щодо впливу температури робочої рідини на роботу гідросистеми та підходів щодо визначення температурних режимів роботи гідрооб'ємної передачі. Складена розширена матрична математична модель, яка відрізняється урахуванням, окрім кінематичних та силових, температурних режимів роботи ГОП в складі ГОМТ трактора та дозволяє визначити перепад температури робочої рідини на різних ланках гідросистеми в залежності від режимів роботи. Проведені експериментальні дослідження підтвердили адекватність складеної математичної моделі. Проаналізовано характер зміни температури робочої рідини в ГОП на робочих та транспортних передачах. Виявлено залежність загального ККД трансмісії на кожній передачі від температурних режимів роботи ГОП в її складі та сформовані рекомендації щодо методології вибору системи охолодження.