05.22.02 "Автомобілі та трактори"
Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/20965
Переглянути
Документ Вибір і обґрунтування температурних режимів роботи гідрооб'ємно-механічної трансмісії колісного трактора(НТУ "ХПІ", 2018) Шевцов, Вадим МихайловичДисертація на здобуття наукового ступеня кандидата технічних наук за спеціальністю 05.22.02 – автомобілі та трактори. – Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", Харків, 2018 р. Дисертацію присвячено підвищенню ефективності використання тракторів з ГОМТ за рахунок визначення впливу температурних режимів роботи ГОП на показники роботи трансмісії, обґрунтуванню параметрів системи охолодження гідрооб'ємної передачі. Проведено аналіз щодо впливу температури робочої рідини на роботу гідросистеми та підходів щодо визначення температурних режимів роботи гідрооб'ємної передачі. Складена розширена матрична математична модель, яка відрізняється урахуванням, окрім кінематичних та силових, температурних режимів роботи ГОП в складі ГОМТ трактора та дозволяє визначити перепад температури робочої рідини на різних ланках гідросистеми в залежності від режимів роботи. Проведені експериментальні дослідження підтвердили адекватність складеної математичної моделі. Проаналізовано характер зміни температури робочої рідини в ГОП на робочих та транспортних передачах. Виявлено залежність загального ККД трансмісії на кожній передачі від температурних режимів роботи ГОП в її складі та сформовані рекомендації щодо методології вибору системи охолодження.Документ Вибір і обґрунтування температурних режимів роботи гідрооб'ємно-механічної трансмісії колісного трактора(НТУ "ХПІ", 2018) Шевцов, Вадим МихайловичДисертація на здобуття наукового ступеня кандидата технічних наук за спеціальністю 05.22.02 – автомобілі та трактори. – Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", Харків, 2018 р. Дисертацію присвячено підвищенню ефективності використання тракторів з ГОМТ за рахунок визначення впливу температурних режимів роботи ГОП на показники роботи трансмісії, обґрунтуванню параметрів системи охолодження гідрооб'ємної передачі. Проведено аналіз щодо впливу температури робочої рідини на роботу гідросистеми та підходів щодо визначення температурних режимів роботи гідрооб'ємної передачі. Складена розширена матрична математична модель, яка відрізняється урахуванням, окрім кінематичних та силових, температурних режимів роботи ГОП в складі ГОМТ трактора та дозволяє визначити перепад температури робочої рідини на різних ланках гідросистеми в залежності від режимів роботи. Проведені експериментальні дослідження підтвердили адекватність складеної математичної моделі. Проаналізовано характер зміни температури робочої рідини в ГОП на робочих та транспортних передачах. Виявлено залежність загального ККД трансмісії на кожній передачі від температурних режимів роботи ГОП в її складі та сформовані рекомендації щодо методології вибору системи охолодження.Документ Вплив особливих зон роботи гідропередачі на техніко-економічні показники колісних тракторів з безступінчастими гідрооб'ємно-механічними трансмісіями(НТУ "ХПІ", 2016) Мітцель, Микола ОлександровичДисертація на здобуття наукового ступеня кандидата технічних наук за спеціальністю 05.22.02 – автомобілі та трактори. – Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", Харків, 2016 р. Дисертацію присвячено підвищенню техніко-економічних показників машинно-тракторних агрегатів оснащених гідрооб'ємно-механічними трансмісіями з диференціалом "на виході" за рахунок розміщення агротехнічних швидкостей в особливих зонах роботи гідрооб'ємної передачі. Складена комплексна математична модель особливих зон роботи гідрооб'ємної передачі, що дозволяє досліджувати робочі процеси в межах особливої зони. Розглянуто процес утворення особливої зони на висхідній та низхідній регулювальній характеристиці гідрооб'ємно-механічної трансмісії. Встановлено вплив режимів навантаження та конструктивних параметрів трансмісії на ширину особливої зони та загальний ККД трансмісії. Визначено вплив часу розгону колісного трактору на величину сплеску робочого тиску при виході з особливої зони. Сформульовано рекомендації до проектування перспективних схем трансмісій з диференціалом "на виході", що дозволять досягати максимального ККД трансмісії в межах швидкостей основних енергоємних сільськогосподарських операцій. Експериментальними дослідженнями визначено точність математичної моделі втрат в гідрооб'ємній передачі К. І. Городецького. Експериментально досліджено достовірність математичної моделі особливих зон на лабораторному стенді та колісному тракторі, та підтверджено рекомендації щодо перспективних схем гідрооб'ємно-механічних трансмісій з диференціалом "на виході".Документ Вплив особливих зон роботи гідропередачі на техніко-економічні показники колісних тракторів з безступінчастими гідрооб'ємно-механічними трансмісіями(НТУ "ХПІ", 2016) Мітцель, Микола ОлександровичДисертація на здобуття наукового ступеня кандидата технічних наук за спеціальністю 05.22.02 – автомобілі та трактори. – Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", Харків, 2016 р. Дисертацію присвячено підвищенню техніко-економічних показників машинно-тракторних агрегатів оснащених гідрооб'ємно-механічними трансмісіями з диференціалом "на виході" за рахунок розміщення агротехнічних швидкостей в особливих зонах роботи гідрооб'ємної передачі. Складена комплексна математична модель особливих зон роботи гідрооб'ємної передачі, що дозволяє досліджувати робочі процеси в межах особливої зони. Розглянуто процес утворення особливої зони на висхідній та низхідній регулювальній характеристиці гідрооб'ємно-механічної трансмісії. Встановлено вплив режимів навантаження та конструктивних параметрів трансмісії на ширину особливої зони та загальний ККД трансмісії. Визначено вплив часу розгону колісного трактору на величину сплеску робочого тиску при виході з особливої зони. Сформульовано рекомендації до проектування перспективних схем трансмісій з диференціалом "на виході", що дозволять досягати максимального ККД трансмісії в межах швидкостей основних енергоємних сільськогосподарських операцій. Експериментальними дослідженнями визначено точність математичної моделі втрат в гідрооб'ємній передачі К. І. Городецького. Експериментально досліджено достовірність математичної моделі особливих зон на лабораторному стенді та колісному тракторі, та підтверджено рекомендації щодо перспективних схем гідрооб'ємно-механічних трансмісій з диференціалом "на виході".