05.22.02 "Автомобілі та трактори"
Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/20965
Переглянути
Документ Теоретичне обґрунтування використання безступінчастих гідрооб'ємно-механічних трансмісій на автомобілях для ремонту нафтогазових свердловин(НТУ "ХПІ", 2016) Островерх, Олександр ОлеговичДисертація на здобуття наукового ступеня кандидата технічних наук зі спеціальності 05.22.02 – автомобілі та трактори. – Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут". – Харків, 2016. Дисертація присвячена теоретичному обґрунтуванню використання безступінчастих гідрооб’ємно-механічних трансмісій на автомобілях для ремонту нафтогазових свердловин. Запропонована принципова та розроблені структурні та кінематичні схеми безступінчастих гідрооб’ємно-механічних трансмісій автомобілів для ремонту нафтогазових свердловин. Складена комплексна математична модель автомобіля для ремонту нафтогазових свердловин при транспортному режимі руху автомобіля та технологічних режимах "підйом – спуск" колони труб на свердловині. Аналіз отриманих результатів моделювання гідрооб’ємно-механічних трансмісій дає змогу рекомендувати застосування запропонованих безступінчастих трансмісії на автомобілях для ремонту нафтогазових свердловин, як більш ефективних.Документ Теоретичне обґрунтування використання безступінчастих гідрооб'ємно-механічних трансмісій на автомобілях для ремонту нафтогазових свердловин(НТУ "ХПІ", 2016) Островерх, Олександр ОлеговичДисертація на здобуття наукового ступеня кандидата технічних наук зі спеціальності 05.22.02 – автомобілі та трактори. – Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут". – Харків, 2016. Дисертація присвячена теоретичному обґрунтуванню використання безступінчастих гідрооб’ємно-механічних трансмісій на автомобілях для ремонту нафтогазових свердловин. Запропонована принципова та розроблені структурні та кінематичні схеми безступінчастих гідрооб’ємно-механічних трансмісій автомобілів для ремонту нафтогазових свердловин. Складена комплексна математична модель автомобіля для ремонту нафтогазових свердловин при транспортному режимі руху автомобіля та технологічних режимах "підйом – спуск" колони труб на свердловині. Аналіз отриманих результатів моделювання гідрооб’ємно-механічних трансмісій дає змогу рекомендувати застосування запропонованих безступінчастих трансмісії на автомобілях для ремонту нафтогазових свердловин, як більш ефективних.