Вісник № 45
Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/13692
Переглянути
Документ Міжнародний досвід використання малобюджетних технологій у комплексі маркетингових комунікацій(НТУ ХПІ", 2014) Долінська, Раїса Григорівна; Піткевич, К. О.Узагальнено закордонний досвід і визначені основні напрямки адаптації малобюджетних технологій маркетингових комунікацій для національних компаній, що працюють на зовнішніх ринках. Наведена класифікація інструментів маркетингових комунікацій. Доведена необхідність враховувати кількісні характеристики і пріоритети використання традиційних і мало бюджетних інструментів комунікацій різними формами бізнесу для кожної пари взаємодіючих учасників ринку у процесі впровадження зарубіжного досвіду.