Вісник № 34

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35691

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Система оптимального керування рухом тягової установки з синхронними двигунами на постійних магнітах
    (НТУ "ХПІ", 2017) Плєшков, Петро Григорович; Переверзєв, Ігор Олексійович; Петрова, Катерина Григорівна; Савеленко, Іван Володимирович
    Запропоновано підхід до автоматичного керування швидкістю руху тягової установки з синхронними двигунами на постійних магнітах, що містять що мають пускові обмотки, який базується на використанні спостерігачів зниженого порядку. Розроблено структурну схему системи автоматичного керування швидкістю тягової установки та її комп’ютерну імітаційну модель. Результати проведених досліджень ефекту від застосування розробленої системи автоматичного керування показали, що застосування цієї системи дозволяє досягти зменшення пульсацій струму в обмотках статора, втрат електричної енергії та зниження рівня пульсацій моменту на валу синхронними двигунами на постійних магнітах.
  • Ескіз
    Документ
    Оптимальне керування режимами напруг низьковольтних розподільних електричних мереж із використанням регулюючих пристроїв силових трансформаторів
    (НТУ "ХПІ", 2017) Плєшков, Петро Григорович; Леванцова, Юлія Анатоліївна; Зінзура, Василь Васильович
    Запропоновано підхід до автоматичного керування режимами напруг розподільних електричних мереж, що містять силові трансформатори з безконтактними пристроями регулювання напруги під навантаженням, який базується на вирішенні задачі багатокритеріальної оптимізації. Розроблено структурну схему системи автоматичного керування та її комп’ютерну імітаційну модель. Результати проведених досліджень ефекту від застосування розробленої системи автоматичного керування показали, що застосування цієї системи дозволяє досягти одночасного зниження рівнів усталеного відхилення та несиметрії напруг в мережі.