2024 № 2 Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/76280

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Educational services quality monitoring system as an important component of library and archive management
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Bachynska, Nadiia; Tverytnykova, Olena; Drozdova, Tetiana; Demidova, Yulia; Salata, Halyna
    The article examines the hierarchical structure of the educational system as a component of library and archive management. It has been determined that the control system is structurally divided into three general levels: collection of information and stabilization of parameters, coordination of local subsystems of the first level, optimization of the control system. A study of the system for monitoring the quality of educational services in specialty 029 “Information, library and archival work” was carried out. The adequacy of the quality monitoring method has been experimentally proven. The object of testing was the procedure for assessing the quality of the educational process. The statistical array for checking the adequacy was taken from the results of the final control of the subjects of study from the examination sheets for individual parameters of the educational process.
  • Ескіз
    Документ
    Педагогічні технології формування екологічної компетентності у китайських магістрантів із інформаційних технологій
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Хрипунова, Аліна Леонідівна; Воробйова, Євгенія Вячеславівна
    У статті розроблено педагогічну технологію формування екологічної компетентності китайських магістрів у сфері інформаційних технологій, які проходять навчання в українських університетах. З’ясовано, що екологічна компетентність інженера у сфері інформаційних технологій є ключовою професійною компетентністю, яка передбачає його здатність створювати екологічно орієнтовані програмні продукти, які підтримують розробку і функціювання енергозберігаючих технологій, що забезпечують ефективний захист та відтворювання навколишнього середовища. Уточнено критерії, показники та рівні сформованості екологічної компетентності майбутніх інженерів в галузі IT технологій. На основі аналізу було доведено, що під час навчання застосування розробленої педагогічної технології впливає на формування екологічної компетентності китайських магістрів у сфері ІТ. Визначено доцільність адаптації розробленої педагогічної технології до інших інженерних спеціальностей, які здобувають китайські студенти в українських університетах.