2024 № 2 Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/76280

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Відповідальність в системі атрибутивних рис лідера
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Пономарьов, Олександр Семенович; Харченко, Алла Олександрівна; Квасник, Ольга Віталіївна
    Уточнено сутність поняття відповідальності лідера та обґрунтовано її місце в загальній ієрархічній системі атрибутивних рис і якостей його особистості. Розкрито особливості істотного підвищення значущості відповідальності лідера в умовах інноваційного характеру соціального, науково-технічного і технологічного розвитку. Показано, що відповідальність виступає важливою передумовою можливості успішного виконання лідером своєї суспільної місії. Наведено результати розроблення, впровадження та використання інноваційних педагогічних технологій виявлення потенційних лідерів у студентському середовищі та формування, прищеплення їм та розвитку відповідальності безпосередньо в освітньому процесі вищої школи. Висвітлено необхідність прищеплення студентам розуміння значущості відповідальності, усвідомлення потреби в ній та постійного саморозвитку їхньої особистої відповідальності як фахівців та лідерів.
  • Ескіз
    Документ
    Педагогічні технології формування екологічної компетентності у китайських магістрантів із інформаційних технологій
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Хрипунова, Аліна Леонідівна; Воробйова, Євгенія Вячеславівна
    У статті розроблено педагогічну технологію формування екологічної компетентності китайських магістрів у сфері інформаційних технологій, які проходять навчання в українських університетах. З’ясовано, що екологічна компетентність інженера у сфері інформаційних технологій є ключовою професійною компетентністю, яка передбачає його здатність створювати екологічно орієнтовані програмні продукти, які підтримують розробку і функціювання енергозберігаючих технологій, що забезпечують ефективний захист та відтворювання навколишнього середовища. Уточнено критерії, показники та рівні сформованості екологічної компетентності майбутніх інженерів в галузі IT технологій. На основі аналізу було доведено, що під час навчання застосування розробленої педагогічної технології впливає на формування екологічної компетентності китайських магістрів у сфері ІТ. Визначено доцільність адаптації розробленої педагогічної технології до інших інженерних спеціальностей, які здобувають китайські студенти в українських університетах.