Вісник № 09
Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/6924
Переглянути
2 результатів
Результати пошуку
Документ Изменение конфигурации кривой крутящего момента ДВС при разгоне автомобиля(НТУ "ХПИ", 2014) Волков, Владимир Петрович; Рабинович, Э. Х.; Пономаренко, И. И.; Зыбцев, Ю. В.; Зуев, В. А.; Митасов, В. В.В статье описаны в сопоставлении с номинальными графиками кривые крутящего момента ДВС, восстановленные по данным разгона автомобилей на разных передачах. Снижение максимального момента не превышало 8 %, однако в зоне низких оборотов момент падает в 3…6 раз. Обороты максимального момента могут смещаться как в зону меньших, так и в зону больших частот.Документ Експериментальне дослідження процесу розгону колісного трактора Fendt 936 Vario(НТУ "ХПІ", 2014) Самородов, Вадим Борисович; Бондаренко, Анатолій Ігорович; Кожушко, Андрій Павлович; Мітцель, Микола ОлександровичВ роботі наведена методика експериментального дослідження процесу розгону колісного трактора Fendt 936 Vario з безступінчастою гідрооб’ємно-механічною трансмісією, описано принцип дії приладів та апаратури, що використовувалися при випробуваннях. Досліджено вплив прискорення трактора при русі з усіма ведучими мостами при виконанні польових робіт, усіма і одним ведучим мостом при виконанні транспортних робіт, та варійованою силою тяги на гаку на буксування коліс трактора Fendt 936 Vario.