Вісник № 01. Актуальні проблеми розвитку українського суспільства
Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/58329
Переглянути
1 результатів
Результати пошуку
Документ Трансформації математичного інструментарію при викладанні електротехніки (філософсько-методологічні зауваження)(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2022) Коростильов, Геннадій Леонідович; Дольська, Ольга ОлексіївнаСтаття присвячена аналізу практичного і методологічного характеру викладання електротехніки. Виходячи з того, що предметна область електротехніки ‒ це машини, що використовують електрику, завдання електротехніки як будь-якого іншого виду технічних наук ‒ застосовувати закони природознавства до вирішення технічних питань. Автори, відштовхуючись від специфічного її завдання (з’ясовувати принципи, що визначають устрій і функціонування електротехнічних об’єктів), підкреслюють значення розбудови ідеалізованих теоретичних моделей, які описують особливі, штучно створювані фізичні умови, які відбуваються в електротехнічних об'єктах, і мови їх опису ‒ математики. Аналізуючи характер викладання, підкреслюється необхідність використання різних видів математики. Роздуми і висновки автори роблять на основі експерименту про використання мов комп’ютерного програмування, щоб з’ясувати, наскільки комп’ютерна математика стає необхідною складовою при викладанні електротехніки.