Вісник № 45
Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/3899
Переглянути
Документ Методика комунікаційної підтримки бренду(НТУ "ХПІ", 2013) Шаповаленко, К. С.; Агаєв, В.Стаття присвячена обґрунтуванню використання методик комунікаційної підтримки брендів в умовах технічного прогресу, що вимагає інноваційних підходів до ведення страхового бізнесу. Особливо впливає бурхливий розвиток ІТ-технологій, що викликає глибокі соціально-економічні перетворення. Страховики мають обгрунтовано оновлювати методики комунікаційної підтримки власних брендів. Об’єктом дослідження є теоретичне та практичне вивчення брендів на страховому ринку. Предметом дослідження є комунікаційна підтримка страхових брендів, з метою підвищення ефективності діяльності компаній