Вісник № 36
Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/16992
Переглянути
Документ Влияние системы регулирования топливоподачи на показатели дизель-генератора при неустановившейся нагрузке и пути его снижения(НТУ "ХПИ", 2007) Кубрик, Борис Иванович; Грибская, Е. А.; Лавриненко, Ольга Валериевна; Борисенко, Евгений АнатольевичУ роботі показано, що в більшості випадків годинна витрата палива дизель-генератора в несталих режимах більша, ніж в сталих. Пояснюється це тим, що переміщення топливодозуючого органу у бік максимальної циклової подачі в першому випадку зазвичай більше, ніж в другому. Для зменшення витрати палива необхідно понизити коливання моменту навантаження дизеля за рахунок введення сигналу негативного зворотного зв'язку по струму генератора в діапазоні частот обертання вище за деякий поріг.