Вісник № 14
Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/13129
Переглянути
24 результатів
Результати пошуку
Документ Сутність та особливості використання елементів комплексу міжнародного маркетингу(НТУ "ХПІ", 2011) Зюбанова, Д. М.У статті розглядаються елементи комплексу міжнародного маркетингу, висвітлюється їхня сутність та особливості використання. Аналізуються різні підходи до класифікації елементів комплексу маркетингу. Зазначається важливість впливу комплексу міжнародного маркетингу на ефективне просування товару на міжнародних ринках.Документ Проблеми та можливі напрямки формування соціального капіталу в Україні на сучасному етапі(НТУ "ХПІ", 2011) Яворська, Л. М.; Попадинець, Олена ВасилівнаВ статті проаналізовано сутність та структуру соціального капіталу суспільства і визначено шляхи його формування в умовах сучасної України.Документ Аналіз наукових поглядів на категорію "людський капітал"(НТУ "ХПІ", 2011) Ульянченко, К. М.В статті розглянуто теоретичні засади людського капіталу. Проаналізовано наукові погляди щодо суті, змісту та особливостей людського капіталу як економічної категорії. Запропоновано авторське визначення людського капіталу.Документ Системний аналіз ресурсного потенціалу вищого навчального закладу(НТУ "ХПІ", 2011) Сіренко, О. М.Визначена структура ресурсного потенціалу ВНЗ і його складові – субфункціональні потенціали. Проаналізовані особливості та форми потенціалів соціальних відносин, кадрового та майнового.Документ Методологічні підходи до оцінки інвестиційної привабливості підприємства(НТУ "ХПІ", 2011) Шишкіна, Євгенія КостянтинівнаУ статті розкриваються дискусійні питання методології вивчення інвестиційної привабливості підприємств. Аналізуються основні підходи до її оцінки. Розкривається сутність нормативної й авторських методик. Дається загальна характеристика тенденцій розвитку методології.Документ Мотивация как фактор опосредованного воздействия на внедрение нематериальных активов(НТУ "ХПИ", 2011) Серикова, А. В.Рассматривается необходимость учета нематериальных активов предприятий. Предлагается рассмотреть мотивацию как управленческую категорию в разрезе управления нематериальными активами.Документ Прогнозування показників банківської діяльності на прикладі банківського сектору Харківського регіону(НТУ "ХПІ", 2011) Самородов, Б. В.В статті проаналізований показник «Активи» діяльності банківських установ Харківського регіону за визначений період та, застосовуючи регресійний аналіз, здійснено прогноз його значення на наступний період з використанням довірчих інтервалів. Здійснено порівняльний аналіз отриманих прогнозних результатів із фактичними даними.Документ Трансформація розвитку науки і технологій найбільших міст України: організаційні та еволюційні аспекти(НТУ "ХПІ", 2011) Родченко, В. Б.; Серьогіна, Д. О.У статті проведено аналіз розвитку науки і технологій України та його впливу на соціально-економічний розвиток великих міст. Запропоновано проект трансформації управління розвитком науки і технологій, враховуючи потреби сучасного міста.Документ Фінансова стійкість як засіб підвищення конкурентоспроможності підприємства(НТУ "ХПІ", 2011) Павловська, А. А.Метою даного дослідження є виявлення факторів, параметрів та методів оцінки конкурентоспроможності підприємства, а також проведення аналізу впливу фінансової стійкості на конкурентоспроможність підприємства.Документ Теоретические и методические аспекты оценки себестоимости продукции в промышленности и машиностроении после принятия Налогового кодекса(НТУ "ХПИ", 2011) Орлова, А. Ю.Анализируется нормативная база оценки себестоимости продукции промышленных предприятий Украины за период с 1990 г. до принятия в декабре 2010 г. Налогового кодекса. Отмечено изменение функций «Положения (стандарта) бухгалтерского учёта 16 «Затраты». С учётом опыта США и других стран обоснованы рекомендации по совершенствованию нормативной базы. Аргументирована необходимость разработки отраслевых методических рекомендаций по определению себестоимости продукции в машиностроении и других отраслях промышленности.
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »