2016

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/21405

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
  • Ескіз
    Документ
    Розв’язання задачі сегментування ринку комп’ютерної техніки на основі кластерного аналізу
    (НТУ "ХПІ", 2016) Стратієнко, Наталія Костянтинівна; Бородіна, Інна Олександрівна
    Запропоновано програмне забезпечення для розв’язання задачі сегментування ринку і позиціонування товару. Для сегментування ринку використані методи і алгоритми кластерного аналізу: ієрархічний агломеративний і дивізімний алгоритми, а також метод k-середніх. Розглянуто технологію сегментування і дано короткий аналіз методів сегментування. Описано концептуальну модель даних, діаграму пакетів, діаграму розгортання програмного забезпечення. За допомогою розробленого програмного забезпечення були проведені розрахунки для підприємства, яке спеціалізується на продажу комп’ютерної техніки. Результати проаналізовані і розроблені рекомендації.