2016

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/21405

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
  • Ескіз
    Документ
    Практичні аспекти управління якістю при формуванні бізнес-моделі підприємства ресторанного господарства
    (НТУ "ХПІ", 2016) Гросул, Вікторія Анатоліївна; Іванова, Тетяна Павлівна
    У статті досліджено сутність основних категорій управління якістю. Визначені основні критерії управлінні якістю послуг на підприємствах ресторанного господарства. Сформовано систему параметрів оцінки якості послуг підприємства ресторанного господарства. Розроблено інтегровану модель впливу якості послуг підприємства ресторанного господарства на критерії результативності діяльності. Обґрунтовано методичний інструментарій комплексної оцінки якості послуг підприємств ресторанного господарства. Результати досліджень можуть бути використані при побудові системи управління якістю на підприємствах ресторанного господарства.