2016
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/21405
Переглянути
3 результатів
Результати пошуку
Документ Комп’ютерна система вивчання та реалізації наближених методів алгебри та аналізу з використанням інтегрованого середовища Word та Matlab(НТУ "ХПІ", 2016) Дорошенко, Микола Васильович; Драб, Тарас ІвановичУ статті розглянуто принципи створення та редагування М-книг, запропонована загальна структура М-книг для вивчення та реалізації наближених методів алгебри та аналізу, розроблені тестові контролюючі запитання. Контролюючий тест містить чотири варіанти відповідей, один з яких є правильний. Також описана структура бази даних для зберігання контролюючих тестів. Запропонована структура бази даних забезпечує цілісність даних. Програмна реалізація системи вивчення наближених методів розв'язування задач алгебри та аналізу за допомогою М-книг та проведення тестового контролю знань здійснена засобами мови програмування Visual C# у Visual Studio 2015.Документ База данных для проведения научных исследований "Моделирование процессов инновационного развития бальнеологических курортных территорий"(НТУ "ХПИ", 2016) Гришин, И. Ю.; Тимиргалеева, Р. Р.; Скидан, Р. А.; Рябов, А. М.В базе данных рассматриваются новые подходы к управлению развитием социально-экономических систем разного уровня. База данных представлена в виде реляционной модели и содержит следующие таблицы: данные таблиц базы данных, список глав базы данных, название колонок таблиц базы данных, формулы базы данных, изображения базы данных в BLOB формате, а также их название, список литературы, связь страницы с главами, параграфы базы данных, а также ID страницы и номер параграфа, номера таблиц и их название, type. База данных предназначена для научных работников, работников органов муниципального и государственного управления, занимающихся проблемами управления развитием социально-экономических систем разного уровня.Документ Автоматизація маркетингових досліджень продажів, ціни та товару на моторобудівному підприємстві(НТУ "ХПІ", 2016) Стратієнко, Наталія Костянтинівна; Козіна, Ольга Андріївна; Бородіна, Інна ОлександрівнаРозглянута постановка задачі на розробку програмного забезпечення маркетингових досліджень продажів, ціни та товару на підприємстві. Виконано аналітичний огляд програм-аналогів для вирішення маркетингових задач, наведені алгоритми, що використовуються для маркетингових досліджень в обраних напрямках, дано короткий опис розробленого програмного забезпечення. В результаті виконання роботи отримано працездатний застосунок, який має зручний і простий інтерфейс і забезпечує користувача всією необхідною інформацією для маркетингових досліджень продажів, ціни та товару. За допомогою розробленого програмного забезпечення було проведено маркетингове дослідження для моторобудівного підприємства, отримані результати проаналізовані і зроблені висновки.