2016
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/21405
Переглянути
3 результатів
Результати пошуку
Документ Методика моніторінгу інноваційної діяльності(НТУ "ХПІ", 2016) Погорєлов, Ігор Миколайович; Погорєлов, Микола ІвановичПрагнення до підвищення ефективності діяльності підприємств, зміцнення ринкових позицій, зниження рівня невизначеності в постачанні і збуті інноваційної продукції стали основними передумовами використання моніторингу в системі інноваційного розвитку підприємства. Концепція інноваційного розвитку дозволяє підприємству добиватися поставлених цілей в умовах динамічного, еволюціонуючого середовища.Документ Методика проведення технологічного аудиту інноваційної діяльності(НТУ "ХПІ", 2016) Погорєлов, Ігор Миколайович; Погорєлов, Микола ІвановичУспіх трансферу/комерціалізації інновацій у вирішальному ступені визначається початковим відбором найперспективніших продуктів або новацій, на яких потім концентруються людські і фінансові ресурси. Останніми роками оцінка, що лежить в основі такого відбору, стає все більш професійною процедурою, заснованою на комплексній думці про перспективи інноваційного проекту (або базового напряму інноваційної компанії). В основі підходу до оцінки комерціалізуємості інновацій покладено розуміння ключових законів відкритої ринкової економіки, де бізнес може успішно існувати тільки при забезпеченні належної конкурентоспроможності.Документ Стратегічні аспекти виведення нового товару на ринок(НТУ "ХПІ", 2016) Кобєлєв, Валерій Миколайович; Прошутя, Олена СергіївнаУ статті розглядаються питання виведення нового товару на ринок. Розглянуто етапи за якими відбувається вихід нових товарів на ринок. Показано необхідність проведення маркетингових досліджень випущених марок товарів для своєчасної заміни застарілих. Особливу увагу приділяється основним типам стратегій конкурентної боротьби при виході з новими товарами на ринок. Також розглянуто фактори успіху нового продукту на ринку.